Welkom bij Mijn Bedrijfszorg: snelle hulp voor jouw gezondheid

Soms zit je even niet lekker in je vel. Je slaapt slecht, hebt veel stress of last van rugpijn. Dat kan vervelend zijn. Mijn Bedrijfszorg helpt je om je weer gezond te voelen. Of lekkerder in je vel te zitten.
Mijn Bedrijfszorg ondersteunt je
Bij Mijn Bedrijfszorg krijg je alle steun die je nodig hebt. Wil je bijvoorbeeld werken aan je mentale gezondheid, je conditie of gewoon wat extra advies? Wij staan voor je klaar. Denk aan hulp van een budgetcoach, arbeidsfysiotherapie of ondersteuning van een psycholoog.
De voordelen van Mijn Bedrijfszorg
Mijn Bedrijfszorg biedt snelle en goede hulp. Wij helpen jou om je weer fijn te voelen, zowel thuis als op je werk.
- Snel een afspraak: binnen 7 dagen heb je contact met de juiste zorgverlener
- Makkelijk geregeld: jij hoeft zelf niets te doen. Jouw werkgever regelt alles voor je.
- Voor iedereen: het maakt niet uit waar je verzekerd bent.
- Goede zorg: je krijgt altijd hulp van ervaren en deskundige zorgverleners.
- Betaald door de werkgever: jouw werkgever betaalt voor de zorg*
* Het kan zijn dat je (een deel van) je eigen risico zelf betaalt als je dit nog niet hebt opgemaakt voor het lopende jaar.
Aanvragen is eenvoudig: je hoeft zelf niets te regelen
Jouw werkgever vraagt de hulp voor je aan via het portaal van Mijn Bedrijfszorg. Jij hoeft daarna niets te regelen. Je krijgt alleen een e-mail om toestemming te geven voor het doorsturen van je persoonsgegevens naar de zorgverlener. Na akkoord neemt de zorgverlener contact met je op en kun je starten.
Hoe geef ik toestemming?
- Check je mailbox! Daar vind je een bericht van ons. Kijk ook even in je mapje met ongewenste e-mail. Soms komt het mailtje daarin terecht.
- Klik op de link in de e-mail en volg de stappen op het scherm. Binnen een paar minuten ben je klaar.
We sturen alleen basisinformatie door naar de zorgverlener
Als je ons toestemming geeft mogen wij jouw basisinformatie verwerken. Denk daarbij aan je naam, e-mailadres en telefoonnummer. Hiermee kan de zorgverlener contact met je opnemen om de hulp te starten.
Privacy en veiligheid van je gegevens
We vinden je privacy erg belangrijk. Al je gegevens worden beveiligd en opgeslagen volgens de strengste regels. We doen er alles aan om je data veilig te houden en we gebruiken je data alleen voor het verbeteren van de gebruikerservaring.
Welke gegevens ontvangt mijn werkgever?
Je werkgever heeft geen toegang tot je persoonlijke gegevens en medische adviezen. Je werkgever ziet alleen algemene, anonieme informatie over het gebruik van Mijn Bedrijfszorg. Denk bijvoorbeeld aan hoeveel werknemers deelnemen aan Mijn Bedrijfszorg. En de beoordeling van de zorgverlener.
Als je geen akkoord geeft verwijderen we je gegevens
Je bent niet verplicht om toestemming te geven voor het doorsturen van je gegevens. Als je geen toestemming geeft kun je de diensten en ondersteuning van Mijn Bedrijfszorg niet gebruiken. We verwijderen je gegevens dan uit ons systeem. Heb je nog vragen? Dan staan we natuurlijk voor je klaar.
Extra tips voor een soepele start:
- Spam check: heb je geen mail gezien? Check je mapje met ongewenste e-mails.
- Actueel e-mailadres: zorg ervoor dat je een actueel e-mailadres doorgeeft.
- Houd je mailbox in de gaten: na je akkoord houden we je op de hoogte via e-mail.
We zijn er om jou te helpen. Heb je vragen? Laat het ons weten. We staan voor je klaar!