Hoe werkt Mijn Bedrijfszorg

Op Mijn Bedrijfszorg vraagt u eenvoudig en online interventies aan voor uw medewerkers. Benieuwd hoe dat proces precies in z’n werk gaat? We leggen het u graag uit.

Van aanvraag tot facturatie in 3 stappen

Wie heeft welke rechten?

Er zijn 3 soorten accounthouders: de hoofdaccounthouder, de subaccounthouder en de bedrijfsarts. Zij hebben verschillende rollen en rechten.

Hoofdaccounthouder

Iedere organisatie heeft één hoofdaccounthouder. Die kan interventies aanvragen en heeft de volgende functionaliteiten:

  • geeft akkoord op de algemene voorwaarden van Mijn Bedrijfszorg,
  • ontvangt het verzamelblad per kwartaal
  • kan subaccounts voor collega’s aanmaken
  • kan bedrijfsartsaccounts machtigen

Subaccounthouder

Een subaccounthouder kan interventies aanvragen.

Een subaccount wordt aangemaakt door de hoofdaccounthouder van uw organisatie.

Bedrijfsarts

De bedrijfsarts kan alle interventies aanvragen.

Het account voor de bedrijfsarts wordt gemachtigd door de hoofdaccounthouder.

De rollen en rechten in één overzicht

Situatie Hoofdaccounthouder Subaccounthouder Bedrijfsarts
Akkoord geven algemene voorwaarden    
Subaccount aanmaken    
Bedrijfsarts machtigingen

 
Inlog- en persoonsgegevens wijzigen
Interventie aanvragen
Factuur ontvangen