Hoe werkt Mijn Bedrijfszorg

Op Mijn Bedrijfszorg vraagt u eenvoudig en online interventies aan voor uw medewerkers. Benieuwd hoe dat proces precies in z’n werk gaat? We leggen het u graag uit.

Van aanvraag tot facturatie in 3 stappen

Wie heeft welke rechten?

Er zijn 3 soorten accounthouders: de hoofdaccounthouder, de subaccounthouder en de bedrijfsarts. Zij hebben verschillende rollen en rechten.

Hoofdaccounthouder

Iedere organisatie heeft één hoofdaccounthouder, die alle interventies kan aanvragen behalve de interventies gericht op psychische zorg. De hoofdaccounthouder:

  • geeft akkoord op de algemene voorwaarden van Bedrijfszorg,
  • ontvangt de verzamelfactuur per kwartaal en
  • kan subaccounts voor collega’s aanmaken.

Subaccounthouder

Een subaccounthouder kan alle interventies aanvragen, met uitzondering van interventies gericht op psychische zorg.

Een subaccount wordt aangemaakt door de hoofdaccounthouder van uw organisatie. 





Bedrijfsarts

De bedrijfsarts kan alle soorten interventies aanvragen en is de enige die ook interventies gericht op psychische zorg kan aanvragen. 

Het account voor de bedrijfsarts wordt aangemaakt door de hoofdaccounthouder.





De rollen en rechten in één overzicht

Situatie Hoofdaccounthouder Subaccounthouder Bedrijfsarts
Akkoord geven algemene voorwaarden    
Subaccount aanmaken    
Bedrijfsarts machtigingen

 
Inlog- en persoonsgegevens wijzigen
Interventie aanvragen
Factuur ontvangen